
Moi Kaikki-
On kylla ollut tekemista sen verran etta en ole kerenyt sivuihin lisata mitaan.Minulle tuli pieni nuha ja nyt Mayalla vuotaa ihan pikkuisen nenaa. Ei nayta etta hanella ois paha olo, mutta nena se vaan vahan vuotaa. Toivottavasti se menee nopeasti ohi.
Pertin kaihi leikkaus meni hyvin ja han voi hyvin. Silmaa leikkattiin tiistaina ja tanaan iska kavi laakarilla ja ottivat sen silmalapan pois. Kuulemma Pertti nakee jo paljon paljon paremmin! Onneksi kaikki meni hyvin!
Maya on oppinut pyorahtamaan selasta mahalleen ja sitten selalleen ja sitten mahalleen!! Ja Maya pyorii paljon kun han on mahalleen.
Ei varmaan mene enaa kauan ennenkun neiti ryomii!
Huomenna Pirkko ja Hannu lahtevat takaisin Suomeen. Luulen etta heilla oli ihan kiva reissu!
Muuten kaikki ok. Minulla on lauantaina puoli maratooni Disney Worldissa Orlandossa...katsotaan miten se menee. Lenkkeily viimeisen viikon aikana on ollut liian vahan.
Minulla on myos alkanut tays-aikanen tyo. Menen joka paiva toihin ja kahtena aamuna pitaa sairaalassakin kayda potilaita katsomaan. Aki jaa Mayan kanssa kotiin ja heilla menee tosi hyvin yhdessa!
Uusi vuosi tuli ja meni. Mina olin jo klo 20.30 nukkumassa ja Aki jaksoi klo 23.00 asti valvoa.
Toivomme kaikille runsas, rauhallinen ja mahtava vuosi 2007!!!
Hi Everyone-
I've been busy enough that I just haven't had the time to add to the blog. All is going well. I have a little bit of a runny nose and now Maya has her first runny nose. She doesn't seem to feel bad, her nose is just running. I hope that it will be gone VERY SOON!!
Maya has discovered the art of rolling from her belly to her back. She was already going from back to belly but now she goes from belly to back to belly to back... I don't think it will be long before she is crawling all about!
Peter has his cataract surgery on Tuesday and everything has gone very well. He went back to the doctor today and had the patch removed and he says that he is seeing much better already! Thank goodness everything went so well!
Tomorrow my mom's sister Pirkko and her fiance Hannu are leaving back to Finland. I think they had a nice trip here. They went to the Kennedy Space Center yesterday and enjoyed it very much.
I'm running a half marathon at Disney this Saturday. Life has not let me run enough this past week, so we will see how it goes. One foot in front of the other...
I'm back to work full time as of Tuesday. I'm back in the office everyday of the week and doing rounds two mornings a week. So far all is going well. Aki is taking care of Maya and they are getting along excellently.
New Years came and went. I was able to hold out until around 8:30pm and Aki made it until around 11pm.
We wish everyone an abundant, peaceful and amazing 2007!

1 comment:
Tervehdys teille!
On kiva katsella taas uusia kuvia, ja kuinka teidan joulunne sujui? Riemua riitti Maijallakin ja toisilla katoessa Maijaa. Hyvaa Uuden Vuoden alkua teille kaikille!
Toivoo mummo ja ukki Suomesta
Post a Comment